Gestió de secretaria general i eAdministració

Què oferim?

 Descarregar Pdf

Dissenyem, implementem, operem i mantenim eines TIC que faciliten la gestió de la secretaria general i la eAdministració.

Les eines utilitzades actualment a la UdL son:

  • Gestió de convocatòries i actes d'òrgans de govern: Aplicacions ofimàtiques.
  • Gestió de convenis institucionals: Aplicació pròpia.
  • Butlletí Oficial de la Universitat: Aplicació pròpia.
  • Cens electoral: UXXI.
  • Processos electorals: Plataforma eVot del CSUC.
  • Registre i registre electrònic: Plataforma eRegistre del CSUC.
  • Gestió documental: Gestor documental consorciat del CSUC.
  • Preservació de documents digitals: Plataforma eArxiu del CSUC.
  • Notificació electrònica: eNOTUM de l'AOC.
  • Signatura digital: Plataforma d'administració electrònica UdL.
  • Tramitació electrònica: Plataforma d'administració electrònica UdL.
  • Seu electrònica: Plataforma d'administració electrònica UdL.

Què en pots esperar?

 Descarregar Pdf

En general:

  • Un funcionament correcte i sense interrupcions, fora de les programades i comunicades, de les eines TIC esmentades.
  • Disposar d'una via de comunicació d'incidències en l'ús d'aquestes eines.

Si ets personal gestor de la secretaria general o de l'eAdministració pots, a més:

  • Disposar d'un servei de suport en l'ús de les eines TIC i en l'explotació de les seves dades.
  • Disposar d'un servei de millora i evolució de les eines.
  • Disposar d'un servei de suport en el disseny de noves eines i en els projectes de creació.

Preu

 Descarregar Pdf

L'ús de les eines és gratuït.

El cost d'operació, manteniment i suport en l'ús de les eines és assumit íntegrament SIC.

Els projectes de disseny, implementació i implantació de noves eines anirà a càrrec de partides pressupostàries finalistes existents o aprovades a tal efecte.

Què pots demanar?

 Descarregar Pdf
  1. Comunicar incidències en l'ús de les eines TIC i rebre ajuda en la cerca de solucions provisionals mentre duri la incidència.
  2. Accés a alguna de les eines com a gestor/administrador.
  3. Suport en l'ús de les eines.
  4. Millora i evolució de les eines.
  5. Suport en el disseny de noves eines.
  6. Direcció de projectes d'implantació de les mateixes.

Autoritzacions requerides

 Descarregar Pdf

Tots els usuaris de les eines poden comunicar incidències en l'ús i rebre ajuda en la cerca de solucions provisionals.

El personal gestor de les eines TIC pot demanar la resta de serveis.