Gestió de personal

Què oferim?

 Descarregar Pdf

Dissenyem, implementem, operem i mantenim eines TIC que faciliten la gestió de personal.

Actualment la UdL utilitza Ginpix per a:

  • La gestió de contractació.
  • La gestió de la nòmina.
  • La gestió de la formació.
  • La gestió del calendari laboral i portal de l'empleat.

Què en pots esperar?

 Descarregar Pdf

En general:

  • Un funcionament correcte i sense interrupcions, fora de les programades i comunicades, d'aquestes eines TIC.
  • Disposar d'una via de comunicació d'incidències en l'ús d'aquestes eines.

Si ets personal gestor d'algun dels processos de gestió de personal:

  • Disposar d'un servei de suport en l'ús de les eines i en l'explotació de les seves dades.
  • Disposar d'un servei de millora i evolució de les eines.
  • Disposar d'un servei de suport en el disseny de noves eines i en els projectes de creació.

Preu

 Descarregar Pdf

L'ús de les eines és gratuït.

El cost d'operació, manteniment i suport en l'ús de les eines és assumit íntegrament SIC.

Els projectes de disseny, implementació i implantació de noves eines anirà a càrrec de partides pressupostàries finalistes existents o aprovades a tal efecte.

Què pots demanar?

 Descarregar Pdf
  1. Comunicar incidències en l'ús de les eines i rebre ajuda en la cerca de solucions provisionals mentre duri la incidència.
  2. Accés a alguna de les eines com a gestor/administrador.
  3. Donar d'alta usuaris a les eines.
  4. Donar de baixa usuaris a les eines.
  5. Suport en l'ús d'alguna de les eines.
  6. Extracció d'informació d'alguna de les eines.
  7. Millora i evolució d'alguna de les eines.
  8. Suport en el disseny de noves eines.
  9. Direcció de projectes d'implantació de les mateixes.
 

Autoritzacions requerides

 Descarregar Pdf

Tots els usuaris d'alguna de les eines poden comunicar incidències en l'ús i rebre ajuda en la cerca de solucions provisionals.

El personal gestor de les eines pot demanar la resta de serveis.